29.3.12

Jes! máte mě tu v plný čáře. ISKONĚM  :D muhahaaa
všichni se těšme na pekelnej nářez pořádně to tu posolíme. jasnýnesnad. dobře už mlčim mam se fajn skáču přes kozu, který je fakt vysoká, venku je hnusně, baterka má už jenom 5%, běžim pro kabel, málem chcípnul,

crystal castles - lovers who uncover

Mám se docela fajn. Tenhle tejnden jsem odmaturoval z angliny. O ruštině nemluvim děláme básničky :D netřeba slov. Ztratil jsem nejspíš během týhle nechtěný pauzy, smysl pro hezký psaní. a neumim to. Doufám že vás fotky potěší :D :3 ▲▼
doufám že se líbí. Jsou s tím docela velký plány :)

8 komentářů:

  1. Jedna věc.. TY UŽ MATURUJEŠ?
    A ty fotky jsou užasné!!

    OdpovědětVymazat
  2. wow! světélkování máme rádo, především prstavky jsou fajn

    OdpovědětVymazat
  3. Jedna, dvě, tři (my jsme bratři).
    (Který je to mezi námi, co se vysral do tý slámy?! Ty! :P)

    OdpovědětVymazat
  4. začals dělat :3

    OdpovědětVymazat
  5. Och, čím jsem si získala tak vznešené city? Snad ne mou Beatles sbírkou, pokud ano, tak to abych ji začala nosit všude sebou ;D
    Jinak fotky jsou úžasné, vždycky se mi tyhle "světelné" líbily ^^

    OdpovědětVymazat