28.4.12

Tak dělej, tak pojď do lunaparku.


Nahrávání na rajče je nejrychlejší! fakt. Jinak vás taky zdravim. Tenhle víkend je nádherňajs. Možná že je tak hezky až to neni hezký, pořád všude modro a zeleno a všude všechno blahem kvete. Moje názvy štítků jsou starý jako tenhle blog, a jsou zoufalý, bohužel jejich názvy změnit nejdou a tak s tím žiju dál. Dneska nejspíš budem cestovat vlakem. Naše nádraží je strašně daleko uplně za městem. pak je tu druhý starý nepoužívaný má krásnou budovu, je kousek ode mě, jenomže lidi co tam žijou mu vymlátili okna rozbili zdi. Jednou to tam vyfotim, pokud mi neukradnou foťák a přežiju to, tak ty fotky dokonce uvidíte. Taky musim uklízet. :D mamá se rozhodla že tahle sobota uklidí celej dům. tak tedy. Mám se fajn všechno je dá se říci stejné, nepřítel fyzika už je fajn. Mám 3D pohled od vendy z francie a kámen z pláže. :3 
Užívejte si krásnýho počasí červen  má bejt nechutnej. prej. prý. 
m.
další monitorová.
muj foťák je nejlepší, umí udělat barevný foté. dokonce aj videa.
letadloo

strašná zábava.








zabava. :D
▲▲

4 komentáře:

  1. Toho žlutýho sme jako malý milovaly s Káťou.Velice.Mám ráda stromy a jejich stíny, venku je až moc hezky a moc se mi to nelíbí, furt čekám až mě to naplní.Už jsem taky udělala typicky jarní fotku, olalá.

    OdpovědětVymazat
  2. ta houpavá, at se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Třináctá fotka se mi líbí nejvíc.
    Já osobně sem ještě minulý týden chtěla po otci aby zatopil a včera sem venku zjistila že je asi už léto... v Čechách jaro už asi neexistuje, doufejme jen že podzim tu bude pořád.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mi tak zdála! Občas jsou výstižnější černobílý, ale barvy vedou :)
    Lucíja se taky všude zouvá!
    Byly jsme venku a bylo tam něco, a já byla přesvědčena že je to přeslička a tak jsem na lucíju křičela že ty jsou tady od pravěku a že nejdou utrhnout atak jsem ji trhala a vona to byla houba. Nofuj! Ještě že to víš, líbí se mi stíny větví :)

    OdpovědětVymazat