27.7.12

esej, beze smyslu.

brkkkkkkkžžžžž
jsem tu zás!:D tohle určitě nikd nečekal co? čtetotuvubecněkdo,?!
tojejedno, hlavním důvodem toho proč jsem tu zas je to že jsem si četl dřívější hodně dřívější články kde jsem psal tak hezkou češtinou, až jsem si myslel, že ty řádky nepatří mě!
**
http://www.youtube.com/watch?v=cD8EPdn5Ctg
naprostospanilé!
**
Tak tedy, dneska jsem zase dělal pošťáka, mám to dva dny v týdnu což není zas tak moc a ty peníze za to jsou dobrý.
(jemitakovývedrožejsemsišelsednoutkestolu) 
Jenže dneska jsem málem lidem zeblil poštovní schránky, vůbec nevím čím to je?! možná z toho horka možná protože se mi chtělo.
půlka prázdnin, všechno a nic, tři tejdny budou pestrý. nebudu to rozebírat nejsme stavebnice :)
dál napíšu že zejtra kvuli pošťázkýmu řemeslu vstávám asi tak v sedum jak uchyl.
doufám že zas budu fotit nějaký fotky pak je sem dám, je to tu prázdný a není to tu tak krásný jako to vždycky bejvalo. Kdysi se to tu hemžilo přátelskými lidmi.
Mě přijde že teď už je to tu všechno na hovno když to tak řeknu. :D jezus.

‡ dabl kross, lucka s káťou to asi moc nepoberou.
nejspíš to tu čtou a tak jim teď vysvětluji že dabl kross je moje další uchylka a mam jí vytetovanou na zápěstí, ovšem není tak krásná jako trojúhelník :)
bavilo by mě mít třistašedesátpětku!
možná si jí pořídím co říkáte,
většinou když se někdo zmůže na komentář tak na otázky v článku sere. žeano.
http://www.youtube.com/watch?v=rqUcvqHNy9k
sakrajoooooooo toje něco, je to nostalgie kterou mám strašně rád, ty hlasy mě vrací.
tenhle paskvil se musí číst strašně špatně
ale alespoň dávám světu vědět že dýchám, a tady se snažím dýchat tak aby polární lišky byli z jupiteru, a srst měly krásnou a hebkou, ale zatím jsou staré a jejich srst je řídká a šedá v očích nemají jiskru!!

bože jděte žít a neseďte u fejsbuku. jednou ho zrušej doufám v to každou molekulou mýho těla.
taky hodně čtu, strašně mě to baví ale taky se u toho furt cpu, jinak mě to moc nebaví.
:D žrádlo, všude ho tahám a furt ho potřebuju. naštěstí na to nevypadám.
‡‡
musim jít spát jinak zejtra ráno chcípnu ale chcípnu i tak..
jdu číst. sakra ta knížka je nejlepší na světě.
je,
▲▲▼▼
užívejte si životy jsou strašně krátký.
doufám že zas za krátko, M.

1 komentář: