19.4.12

bzrzzvrr žbluňk.

Rozhodl jsem se napsat článek plný hlodů. Mátetotu. Všechno je fajn! Venku je většinou krásně, ale i déšť umí pohladit. Smell before rain je taky fajn. Z angličtiny píšeme testy maturity, a neumim to. Chemie je těžká ještě, že je učitelka fajn. nejvtipnější je když píšeme písemku radim vedle M. za mnou M. a K. :D a mojí písemku nestihnu napsat. Takhle to je vždycky. Dějepis mi kazí vysvědčení s nejhorším próměróm 2,88 na dvojku to asi nevytáhnu. Jestli jo tak mám vyznamenání, utřu mojí matku, která mi to nevěřila, že něco takovýho dokážu.Každopádně dělám to hlavně pro sebe! 
V jídelně vaří pořád stejně, stejně hnusně. Ve škole se pořád lidi  mačkaj ve frontě do školního bufetu. 
Hrahou tu písničky válim si šunky a přesto jsem ve škole úspěšen. Mám ze všeho radosti. 
Novej vzhled na blogru moc nechápu bude trvat než si zvyknu, ale nenalhávejme si. je mnohem hezčí než ten starej. Musim vám taky vyfotit pár hezkejch fotek, pár jich je i ve foťáku ale lemor je línej vytáhnout tu kartu žeano. :D panebožejsemfaktpraseaužipíšujakprase!
jdu koukat na griffinovi, zase žrát. Zejtra to bude moc fajn. Častonavásmyslím. A strašně moc děkuji za to že to tu čtete možná to  tu máte i rádi. :D 
▲▼ cereálie

2 komentáře:

  1. "Rozhodl jsem se napsat článek plný hadů", to jsem opravdu četla.

    OdpovědětVymazat
  2. Směji se, jako vždycky když tě čtu!

    OdpovědětVymazat