13.4.12

abnormal

Zase nevím jakej napsat nadpis k tomuhle článku. Snad jen že se mám strašně fajn poslední dobou mi jde i škola. Venku začíná bejt nejkrásnějc, nádherňajs. Jsem strašně rád za vaše óhlasy, že se fotky líbí.
Jen tak si žiji, nevím co mám napsat. Možná tož e mě strašně štve(rád bych použil lepší slovo) rýma, kterou mám snad půl roku smrkam smrkam smrkam fůrt dokola to tůruju:D:D:D. Adam strašně řve že jsem mu sežral čokoládu oni řvou na mě. Hnus.
Neuklízim žuji tu ve strašnym prasečinci. Koukám se na seriály, stahuju filmy, dočetl jsem Trejsyho tygra.
Pokud budete moci stáhněte si film Memento, je to tak strašně dobře natočený a má to super děj.
Nejspíš vás tyhle kecy nebaví, ale víc vám asi nenabídnu, nejsem spisovatel a neznam desettisícslovjakoKarelČapek. naja
často

mám nejkrásnější pochitach

nic.
Loučím se stejně bych se dl plácal jak ryba ne suchu, každopádně se mějte strašně fajn, jste strašně fajn! ▲▼ m.

7 komentářů:

  1. Whá, ta první fotka je super! A s tím venkem souhlasím, konečně to tu začíná vypadat, jako na jaro.

    OdpovědětVymazat
  2. vesmír a
    tygr, tygr, teda
    černá puma, žejo.

    --

    slova se píšou sama, když je necháme :) jenže dneska se nad vším moc přemýšlí / a zároveň vlastně málo

    ..

    OdpovědětVymazat
  3. krásný záhlaví, ty máš vlasyyyy

    OdpovědětVymazat
  4. kamarádka je velkej lenoch.při jedné z mnoha návštěv jsem z obýváku slyšela hádku mezi ní a její mamkou: proč uklízet,když takový stav jako pořádek nevydrží ani den?:DD

    OdpovědětVymazat
  5. právě že tyhle 'kecy' sou vždycky nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
  6. Povědomá možná proto, že ji mám od tebe :3

    OdpovědětVymazat
  7. DěkujiTi! Ty to teda tůruješ a Ajdám si ji měl ulovit první :D Máš to tady hezký M.

    OdpovědětVymazat