5.4.12

mekrekorat

Už ně nenapadá nic jenýho než složit nadpis ze slov a vznikne mekrekorat. 
Dneska byly spáchány další pokusy o kreslení a podle toho taky vypadá tenhle článek. .)
matronomy-shewants

doufám, že to alespoň k nněčemu je. Poslední dobou tomu nevěřim a tak to nikam nedotáhnu jak bylo řečeno. Mám se fajn jsou prázdniny užívám si je. Zítra plánuji video :B. Často celý dny přemýšlim o tom co všechno sem napíšu. Nakonec tu sedim a nevim jako vždy. Snad jen že mám šílenou chřipku nechce odejít, rovnátka mám dole! :'(  Ikdyž mi neni dobře lezu ven do zimy, mrznem tam, a š. pes neumí poslouchat. V. nosí do školy pouta, paní učitelka na biologii je pořád nejhodnější, lidi z céčka jsou milejší než lidi od nás. Fyzikářka máchá rukama jako když vykládá počasí. 
vše je fajn, loučí se M. :))
▲▼

5 komentářů:

  1. Boží obrázky! :)
    prosím tě, jak tam dáváš to video z youtube, jen abys tam měl tu lištu? :)

    ALLINMYHEAD

    OdpovědětVymazat
  2. ó, děkuji. tvoje obrázky jsou dokonale originální, zvláštní, skvělý. já bych udělala tvou osobní výstavu.

    OdpovědětVymazat
  3. Zasvěť mě tedy, co pro tebe trojúhelník a jednorožec znamená.

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji milé Em, tedy kreativče!

    OdpovědětVymazat
  5. to je všechno tak hezky pozitivní.
    třeba ten pták ))
    kresli víc, a tak. máš talent)

    OdpovědětVymazat