8.4.12

261240

























▲ snad nejpovedenější co jsem kdy fotil.
(Venku už pomalu roztává sníh. Včera chumelilo. Dneska je nádherně obloha téměř bez jediného mraku, právě jsem si dnesk vzpoměl, že jsem nikdy nehrál tu hru, jak se díváte na mraky a zjišťujete, že vám připomínají věci, zvířata,lidi. Užívejte prázdnin, a přeju pěkný velikonoce.)

13 komentářů:

  1. krásné, podzimní jaro, pane ňunáku
    občas onu hru hraji sama se svým přízrakem

    OdpovědětVymazat
  2. kytarová fotka, ta je nejlepší. zvláštně tmavá.

    OdpovědětVymazat
  3. Prohlídla sem si to znovu a ujistila se že ta 3. 4. a 8. jsou nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  4. děkuju, zamilovala sem si kombinaci bílé, černé a žluté. co znamená 261240?

    OdpovědětVymazat
  5. Pátá odspodu je podle mého nejlepší, ten červený odstín je nádherný! Taky bych se už mohla po delší době uráčit něco vyfotit...
    Jinak pěkné velikonoce i tobě!

    OdpovědětVymazat
  6. a nejsi ze mě zmatený? mám ráda tvé záhlaví a samotnou tu fotku

    OdpovědětVymazat
  7. mně mraky vždycky připomínaly mraky.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky by mě zajímalo, co znamenají ty trouhelníky a jednorožci?

    OdpovědětVymazat
  9. taky si myslim, že jsou nejpovedenejsi)

    OdpovědětVymazat