21.5.12

jednouzasezas.

čau! omlouvam se ale nečekejte žádnej kambek. Poslední dobou jsem vyrůstal v názoru, že nikam nespěju. Tahle doba je nechutná. tonevadí. řeknu asi to že mě už moc neuvidíte možná vůbec. Já nevím.
už jenom tyhle řádky mě naprosto unavujou a štvou mě, štvu sám sebe každej den, ale pak se mám rád.
--
Každý ráno stejně vstávám stejně žiju a všechny dny se zamotávají do sebe. Už je nerozeznávám. Užíváme se víkendy s fernetem. Jsme prasata. Běhám venku trhám pampelišky tohle léto a každej den se snažím žít a né jako předtím. Neměl jsem pnětí o tom jak pampelišky voní a jakou vítr hraje melodii. 
--
poslední dobou jsem prapodivnej nevyznám se
--
nemám vám co říct je mi to moc líto. Chci se zase někdy ozvat. 
Na školních fotkách budu určitě zase nejdebilnější, užívejtesicokoliv, svět je fajn. zatím.
em (tady taky)

Žádné komentáře:

Okomentovat