16.6.12

slovocojehezčínežkrásný.

všechno je fantastický, jako vždycky.
Včera když jsem točil zelenou mikinou nad hlavou a jen tak běhal tak to bylo fajn.
snažím se vychutnat si i ty nejmenší maličkosti, pak mám narozeniny každej den.
taky jsem byl osvícen, když cejtíte ten supr nádech před nebo po dešti dejcháte O3! a to je strašně fajn.
http://www.youtube.com/watch?v=jvM9SSrP7dA&feature=related
taky tu dlouho nic nezaznělo! hodně dlouho.
už se těším na prázdniny. ikdyž je pár věcí zo mě klamaj ale neřešim je.
užívám si léto, je krásně.
vubec nefotím nejspíš to nikomu nevadí. jsem smířen s osudem, teda nejspíš.
Vždycky ten článek vypadá tak suprově ale v půlce už píšu jakoprase. čekejprase :D včera jsem se pobavil bylo to fajn a hlavně je fajn že je lucka zpátky!

už nevím co vám napsat znátemědoufámteda.
jsem složitej :D ikdyž vubec nejsem jsem jenom nenormální. bože jsem normální jenom asi nechci bejt.
ahoj▲▲▲

1 komentář:

  1. Písnička zní letně, jako by jsi vyhazoval lišku do oblak a ona se smála a měkce padala zpátky.Už na takové písničky nenarážím.
    Teď je mi taky hezky, občas mě napadá co napíšu, ale nepíšu.

    OdpovědětVymazat