23.6.12

občas to tak vidím

Nechápu jak  začít článekpokudsetomutakdáříci.
Jednou si tohle celý přečtu až na to všichni zapomenou, tak jako jednou ocením ty hlouposti co jsou mé poklady v krabici.
*
Mám se strašně skvěle. jen zjišťuju, že naše planeta umírá, nic s tím nenaděláme lidstvo jednoho dne vymře. všechno je černobíílý já se vždycky snažil být barevný, jenže je lepší vědět, že zapadám do stáda. 
Nejsem ničím výjmečný, občas mě to štve ale. nedokončujuvětyprotoženeumímanipsát.
*
tohle je úžasný!:D  je to jako moje ruka nebo noha, je to část.
*
život běží moc rychle až moc. nevím kde jsem se zastavil ale vůbec nejsem  tam kde mám
*
tyhle řádky jsou hodně divný. jsou netypické. 
doufám, že se máte fajn protože já se snažím mít se fajn. skládám trička do komínů protože mě ty zmuchlaný nebaví, nevím co se mnou je. 

utečeme  ze stáda?

3 komentáře: