14.7.12

the boys the girls they are like kámen.

než na to zapomenu díky za 7002 zobrazení týhle stránky! :)
bože mám se tak skvěle procházíme se posvětě, tůrujeme! Chata byla úžasná možná pojedem na tu  mojí sakra to bude užasný. Tohle léto je fajnový ikdyž se nekoupeme. Boty se mi rozbíjí jedny za druhejma. serunatokoupimsiteniskyzadvacku. achjo achjo achjo 
mám se strašně skvěle! 
mám vytištěný fotky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jsem nejšťastnější, je jich hromada.

tenhle článek je hezky zbytečnej.
zpívápěkně. občas kvíká

dneska je venku hezky, všera pátek třináctýho opravdu byl pátek třináctýho:D nebudu psát co se dělo.:D
naučil jsem se nosit sluneční brýle, který tak nesnášim. 
prej mám víc fotit jinak se na vysokou nedostanu,  počítám s tím že umění asi nikdy studovat nepujdu nemám na to asi, navíc mi to není předurčeno když máme idiota výtvarkáče kterej nás nic neučí a malujem pastelkama..
nebudu o tom psát tady to stejne nemá cenu rozebírat. :D 
užívejte si mějte se fantasticky
 ▲
  m.

2 komentáře:

  1. naše profesorka výtvarkářka s náma dělala ošklivé sochy z drátů, nikomu se to nelíbilo, nepovedlo a hlavně to nikoho nebavilo. hudebka se mezitím vzdělávala na výstavách. tomu je teď už doufám konec.

    OdpovědětVymazat
  2. aaa, taky plánuju vytištit (:D) fotky! ale sem prdel líná, takže jsem se k tomu nějak nikdy nedostala, tak snad někdy!:D
    taky užívej:]

    OdpovědětVymazat