1.7.12

fantastigo holidejs

mám se skvělee.!
jsou prázdniny, jsou strašně fajn! sakra johoho. Kde jsou ty časy když liška kvetla měla tu spousty milých komentářůů. To jsem sem psával snad každej druhej den bylo to fajn!:3 díkyzato.
teď se budu taky snažit.
Právě jsem se přiřítil domu, venku zuří bouře ale my byli na bruslích bylo to faktickyfajn. Ujeli jsme asi sedm kilometrů. Jsme fajn.
Moc nefotím vzdávám to. možná to někoho sklame, spíš ne.
doufám že si užíváte volna. já náramě celý dva měsíce každej den musíme něco podnikat protože dalších deset měsíců šprtání a školyškolyškoly se blíží ikdyž za dva měsíce.
fuj
doufám že i vysvědčení bylo fajn! já dvě trojky a pět dvojek :3 a tři poukázky do knihkupectví = 300 korun českýých :D muhaha. poraďte mi knihu prosím!!


chtěl bych mít články plný pěknejch slov a býti člověkem na úrovni! sakra bude mi sedumnáct jsem ještě kojenec, ale jednorožec!
Žeru broskve po kilech! jsou tak výborný miluju broskve :D:D strašně moc!



bože ona má nádhernej hlas.

dlouho tu nic neznělo, a tohle je dokonalá úschovna vzpomínek, budu si sem psát všechno nikdo to radši nečtěte.

pořád prší hezky to tu zní lada a bouchání kapek do plechově střechy naproti..
mám spálený zgáda uplně rudý už tři dny, chodíme na koupaliště kde nic neni jenom bazén a čau.
po stole rozkapaná broskev, jsemstrašný prase,
všechno mě dneska bolí jsem utahán stahuju filmy, můžete mi taky klidně něaký poradit.)

mějte se úžasně čtěte lišku a nechť vás netrápí škrkny.

▲▲▲doufám že zas někdy. m.

4 komentáře:

  1. zklamu tě, ale čtu to tady!:D tvý fotky byly nejlepší, takový nějaký strašně fajn a osvobozující:D a i tvůj styl psaní je takový FREE a baví mě to:D:) miluju kluky, co maj blog:D
    snad je tohle taky milej komentář:))

    OdpovědětVymazat
  2. joa , málem bych zapomněla !
    NECHŤ TENTO BLOG OPĚT VZKVÉTÁ!:D:)))

    OdpovědětVymazat
  3. jak si čtu tvoje články, tak si říkam 'je normální?!':D
    ta písnička od Lany je úžasná!) ona má prostě dokonalej hlas:O
    a souhlasim s vendy!:D miluju kluky, co mají blog:D

    OdpovědětVymazat
  4. jé, ty si mě pamatuješ :D (trochu smutný, ale zároveň fajn!:D) jinak děkuju za blog:) budu to tam čekovat, ikdyž se ti bude zdát, že tam vlastně ani nechodím:D

    OdpovědětVymazat