10.4.12

fffffine



Velikonoce.
Zejtra jedem na básničkářskou soutěž. Jezdíme tam každej rok, ale letos to absolutely neumíme. Nevadí nám to. Dneska všechno klaplo, bylo fajn. Zítra taky bude. Čtvrtek jako vždycky skaženej.
Takhle u nás na velikonoce sněží. :D:)

mějte se krásně :)

7 komentářů:

  1. Když jsem viděla nadpis a první fotku, tak si říkám: Fájn... :-DD

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi moc střecha a vločky, jů, zdálo se mě o tobě! :D Oholila jsem si půlku hlavy a tobě se to nelíbilo a byli jsme na nějaký stavbě a ze zbytků vlasů jsem si dělala culík a bylo mi fajn a tys to odsoudil!

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, dobře, tvůj odkaz u mě jsem si změnil
    fotíš hezky :)
    jinak k tvému komentáři, už nepíšu články aby bavili čtenáře a byly o ,,něčem", měly téma...mé články jsou prostě jen to ve mě zapsané do řádků, nepřemýšlím nad tím, jak to působí či vypadá, jen komentuju své pocity...

    OdpovědětVymazat